Aankomen in spiermassa

Wil je aankomen in spiermassa? Maar je weet nog niet hoe? Bij Sportstudio Bodykicks helpen we je graag om deze doelstelling te verwezenlijken

Kom aan in spiermassa met behulp van doelgericht trainen en een verantwoord eetpatroon

Voedingschema

Aankomen in spiermassa heeft een hogere kans van slagen d.m.v. een goed en verantwoord voedingsschema. Geen crashdieet of iets extreems, maar vooral zoveel mogelijk 'normale' voedingsmiddelen. Bij ons is er een eigen voedingsschema (van 10 weken tijd) verkrijgbaar die persoonlijk wordt afgestemd. Een leuke bijkomstigheid is dat het schema declareerbaar is via de zorgverzekeraar.

Trainen met persoonlijke trainingschema's

Daarnaast heeft aankomenen in spiermassa een nóg hogere kans van slagen met daarnaast 1 van onze persoonlijke trainingsschema's (van 10 weken tijd) afgestemd op jouw doel. Vraag een gratis proeftraining aan

12 weken leefstijlprogramma's

Begeleiding tijdens deze programma's is vanzelfsprekend, echter is de keuze voor 1 van onze 12 weken leefstijlprogramma's een compleet pakket met extra's en een veel intensievere vorm van begeleiding en persoonlijke aandacht.

Prive trainingn

Privé Training is de vorm die het meeste persoonlijke aandacht met zich mee brengt. Een uur lang staan wij bij elke afspraak voor je klaar en variëren de thema's van training op techniek naar kracht of uithoudingsvermogen naar voeding en leefstijl. Neem contact op

Vraag een gratis proeftraining aan!

Aanvragen