Ervaringen leefstijlprogramma

In 12 weken tijd stimuleren we jouw bewustwording te realiseren/verbeteren e/o handhaven voor wat betreft jouw eigen leefstijl. Ons doel is voor jou een programma op maat te maken in 12 weken tijd waarmee je juist ná 12 weken zelfstandig verder kunt. In dit programma zit o.a.: ||-Doelbepaling (korter, middelang & langer termijn) ||-Intake fysieke gesteldheid ||-Eetdagboek en bespreking ||-Trainingsprogramma 3x 4 weken, minimaal 1x per week trainen ||-Elke 4 weken checkups (tussenmetingen en besprekingen) ||-En meer!! || Vriendelijk verzoek onze contactpagina te raadplegen

Met toestemming geplaatste ervaringen van deelnemers

"Het opstarten van het programma verliep wat moeizamer aangezien we nu te maken hebben met Corona..." Anoniem

Ik ben begonnen op een punt dat ik diep in de put zat. Ik was vele kilo's aangekomen doordat ik vanwege ziekte thuis heb gezeten. Ik ben van mijzelf uit een sporter en zorg er altijd goed voor dat mijn conditie op pijl blijft. Echter was dit volledig 0 voordat ik begon met het 12 weken programma van bodykicks. Het opstarten van het programma verliep wat moeizamer aangezien we nu te maken hebben met Corona. Dit maakt het wel dat ik het erg jammer vind dat ik destijds niet naar de sportschool toe kon komen. De opdrachten en de coaching vanuit jullie waren echt top. Elke week en eigenlijk elke dag leer je iets bij dat ik mee kan nemen in de toekomst. Ik ben bewuster geworden van eten en sporten. Ik dacht dat op een matje liggen niets voor mij was, maar dit blijkt gewoon superhandig en leuk te zijn. De schema's zijn op maat en deze kan ik er allertijden bij pakken wanneer ik dit wil. Voor de toekomst heb ik zeker nog doelen die ik wil behalen, maar daar heb ik nu wel alle handvaten voor om hier mee bezig te gaan. Nogmaals ik ben bewuster geworden van voeding en beweging en ik voel mij 10x fitter dan voorheen.

"Joost en zijn team waren altijd bereikbaar..." Anoniem Het 12-weken programma heeft mij een verantwoorde levensstijl aangeleerd. Ik ben er achter gekomen dat ik eigenlijk te weinig at. Ik heb geleerd hoe ik op een gezonde manier meer kan eten en zo vet kan verliezen en spiermassa behouden. Ik heb veel inspiratie opgedaan over een andere en vooral lekkere manier van eten. Joost en zijn team waren altijd bereikbaar voor vragen en positieve feedback. Ik heb op een positieve manier leren omdenken en geleerd om afspraken met mezelf te maken.

"Ik heb er alle vertrouwen in dat ik de rest van mijn leven profijt ga hebben..." Lieke Kamp

Ik ontzettend blij dat ik aan dit programma heb meegedaan! Voor mij was dit programma het duwtje in de rug dat ik nodig had om af te kunnen vallen. Wat ik heel prettig vond was dat de focus lag op de manier van afvallen, en hoe ik deze ook na 12 weken kon blijven vasthouden. Daarin kreeg ik in dit programma ook veel ruimte voor eigen invulling wat betreft hetgeen ik wilde eten en waar/hoe ik mijn leefstijl aan wilde passen. De begeleiding die ik hierbij kreeg was heel positief, aansporend, motiverend & ondersteunend; waarbij ik ook hele fijne tips and tricks meegekregen heb over eten & leefstijl in de vorm van (theoretische) kennis en opdrachten om uit te voeren. Ik ben ontzettend trots op het resultaat dat ik heb weten te behalen, maar ik ben vooral trots op hoe ik dat heb bereikt. Tijdens dit programma heb ik heel veel inzicht gekregen in hoe mijn leven was, heb ik mijn lijf nog beter mogen leren kennen en heb ik mijn denk en gedragspatroon met behulp van de begeleiding positief weten aan te passen. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik de rest van mijn leven profijt ga hebben van alles wat ik heb mogen leren en ervaren tijdens dit programma!

"Ik vond het leerzaam om erachter te komen dat door meer te eten (gezond natuurlijk) ik veel vet ben verloren..." Ellen Löbker

Ik wil Joost meteen bedanken voor de 8 weken waarbij hij constant bereikbaar was en goede hulp en tips bood. Het meest interessante aan de 8 weken vond ik de informatie over het eten. Wat doet welk soort voedsel met jouw lichaam? En wat gebeurt er wanneer je niet genoeg eet en ook nog blijft sporten. Ik vond het leerzaam om erachter te komen dat door meer te eten (gezond natuurlijk) ik veel vet ben verloren, af ben gevallen en mijn spieren langzaam de kans kregen om op te bouwen. Terwijl ik een aantal jaren geleden zo min mogelijk probeerde te eten. Waar ik dan ook het meeste aan heb gehad zijn de persoonlijke gesprekken met zowel Joost als Thijs waarbij ik de vragen over voedsel kon stellen. Ook het sturen van mijn eetdagboekjes brachten leerzame momenten over wat voedsel met je lichaam doet en wanneer je welk voedsel nodig bent. Voor mij voegde de opdracht van het boodschappenlijstje wat minder toe aan het programma. Het is namelijk nooit geweest dat ik ongezond at. Ik at te weinig en ja... die spontane momentjes in het weekend langs de supermarkt die staan natuurlijk nooit op het lijstje 😉. Maar daarnaast heb ik met boodschappen halen niet alleen rekening te houden met mijzelf, en gaan er ook ongezonde producten op het lijstje en ik denk dat dit ook op andere lijstjes het geval was. Niet alles is te vervangen als het ook voor anderen is. In het begin hield ik heel erg bij wat ik at en schreef ik alles op. De tweede helft schreef ik dit niet allemaal meer op. Maar dit bleek niet negatief en mijn meting was alsnog gewoon goed gelukkig. Door dat ik wat 'vrijer' ben geworden hierin vergeet ik soms wel dat ik op een dag dat ik sport, meer moet eten. Dus ik zal af en toe toch nog even moeten bijhouden. Ik neem nu elke dag een portie groente mee naar het werk om de 300 gram groentes te halen. Die blijft er in 😉. Voor mij was het 8 weken programma echt een stok achter de deur en een nieuwe start om weer goed en bewust te eten. Dat was wat ik op dat moment ook echt nodig had. Nu heb ik weer een goed ritme en ga ik er natuurlijk mee door. Want het is helemaal niet lastig vol te houden, blijkt. Wanneer je maar iets meer kennis hebt over wat het met je lichaam doet 🙂 Dankjewel team Bodykicks !

"Het programma verliep midden in de coronaperiode waardoor..." Koen Leus

Ik heb meegedaan aan 8 weken van het 12 weken programma. Ik was op zoek naar de motivatie om te sporten en om er plezier in te hebben. Op het gebied van voeding was het goed te doen, maar dat komt ook omdat ik voor het 8-weken programma ook al wel vrij gezond at. Het programma verliep midden in de coronaperiode waardoor ik veel contact met Joost heb gehad via whatsapp of bijvoorbeeld Facetime. Er wordt echt veel aandacht aan je besteed en je kunt het alles aanpassen aan je eigen wensen of doelen. Belangrijkste punt was voor mij dat ik ook 8 weken gestopt ben met alcohol drinken. Dit heeft mij erg veel geholpen om mijn doelen te halen en om gemotiveerd te blijven. Ik ga vanaf nu 1x per week sporten bij Bodykicks. Ik ben tevreden over het programma en heb er denk ik voor in de toekomst ook echt wat aan qua voeding, sporten en denkwijze.

"Er werd wekelijks gecommuniceerd over hoe de situatie is." Anoniem

Ik heb het deelnemen aan dit programma positief ervaren. Ik heb geleerd en ben me er meer bewust van geworden dat voeding in combinatie met sporten erg belangrijk is en om hier op een juiste manier mee om te gaan. De vrijheid van het zelf mogen kiezen van eten en dat je daarbij handvaten kreeg vond ik prettig, op deze manier is het ook langer vol te houden. Verder ben ik ook tevreden over de aanpak en begeleiding. Er werd wekelijks gecommuniceerd hoe de situatie is. Al met al kan ik het erg aanraden om mee te doen aan dit programma om op die manier je doel te behalen.

"Het heeft mij bewust gemaakt..." Marlin Stundebeek

Tijdens het 12 wekenprogramma heb ik geleerd hoe ik op gezonde manier kan eten. Ik mag veel meer eten dan ik hiervoor deed. Ik heb geleerd hoe ik dit zelf in kan vullen. Dus geen vast eetschema. Door de vrijheid om zelf dingen te bedenken, heb ik hier veel meer aan op langere termijn. Naast voeding heb ik geleerd wat stress met je doet en dat het belangrijk is dat je tijd voor jezelf neemt. Ik heb hier heel veel aan gehad. Ik probeer nu iedere week één dag zonder afspraken te plannen. Ook heb ik een erg leuk sportschema, die mij vrijheid geeft om te trainen aan de hand van mijn energie. Kortom; het schema heeft mij op allerlei manieren bewust gemaakt hoe ik dingen aanpak en wat echt goed voor mij is.

"Erg positief!" Timo Zwiep

Mijn ervaring met het 12 weken programma is erg positief. In alle metingen die gedaan worden, wordt verantwoord hoe het zit en wat het inhoudt. Of er progressie is gemaakt of wat anders. Stapsgewijs word je door de 12 weken geleid en dat is erg fijn vond ik, dat je niet beladen wordt met informatie. En later wordt ook uitgelegd waarom je bepaalde dingen leert. Wat nog een heel fijn punt is, de aandacht die je krijgt voor je training schema en met voeding en met voeding schema. Al met al de 12 weken ervaring van mij was erg positief.

Ik wil Joost en team hartelijk bedanken voor deze mindset Els Boomkamp

Ik heb in maart 2019 deelgenomen aan het 12 weken programma van Joost. Ik ging voor de volle 12 weken. 12 weken met aangepaste voeding, 5x per week trainen en géén alcohol. Mijn doel: sterker worden, hulp bij het kiezen van de juiste voedingsmiddelen en afvallen. In het begin had ik wat moeite om me aan de gestelde 'regels' te houden. Maar door de fequente en positieve app-jes van Joost kwam ik snel in het goede ritme. In april hebben we nog eens gezamenlijk gegeten, wat heel gezellig en leerzaam was. Elke 4 weken werd je gewogen, dit was altijd een spannend moment! De eerste weging na 4 weken viel tegen; niets afgevallen, niet in spiermassa aangekomen. Dat was wel even een tegenslag. Gelukkig konden ze me gerust stellen. En na 8 weken waren daar de eerste positieve resultaten. uiteindelijk ben ik er na 12 weken (iets) slanker en gespierder uitgekomen. Maar het belangrijkste; ik ben nu op de hoogte wat je qua voeding het beste kan eten. Hierdoor zit je veel lekkerder in je vel. Ik wil Joost en zijn team dan ook hartelijk bedanken voor deze mindset.

"Leerzaam." Jelmer Tijink

Het was een goed een leerzaam programma. Ik wist eerst niet veel over voeding en sportte altijd zoals ik zelf wou. Dit programma heeft me precies geleerd doelgericht te werk te gaan. Zowel de combinatie van voeding en een weekschema voor krachttraining in combinatie met Hiit (kickboxing conditietraining). Je leert veel om zelf na te denken over wie je bent, wat je wilt en wat je moet gaan doen.

"Just do it!" Hugo Baartman

Bewust worden van wat voeding je lijf doet is voor mij het belangrijkste lange termijn resultaat. Dat in combinatie met bewegen.

"Succes!" Bart olde Engberink

Het waren 12 intensieve, uitdagende, confronterende weken waarin ik veel veranderingen heb kunnen doorvoeren op mijn levensstijl. Ik ben in 12 weken veel verder gekomen dan ik zelf verwacht had. Veel goede begeleiding en motivatie. Met trots kan ik zeggen dat ik mijn 12 wekenprogramma met succes heb afgesloten!

"Zeer zeker een aanrader." Simon Tibben

Mijn ervaring was dat je als je probeert droog te trainen je goed op je voeding moet leggen en dat compensatie heel belangrijk kan zijn voor het resultaat. Vooral het compenseren vond/vind ik zeer interessant. Ik heb aan de 12 weken veel gehad zodat ik de komende weken hier op kan letten om ervoor te zorgen in prestaties vooruit te gaan terwijl ik wel een paar biertjes kan drinken. Het 12 weken programma was zeer informatief en zeker een aanrader.

"Thanx!" Ysbert Ewouds

"De omgekeerde kilo knaller :-) !" Goed programma, als de trein eenmaal begint te rijden spring je er vanzelf op en ga je investeren in jezelf. Perfecte coaching en duidelijk uitleg over hoe en wat. Waar een wil is, is dit 1 van de betere wegen! Voor mij op naar nog minder KG en meer muscles.

"Ik wil iedereen bedanken!" Ralph Groote Beverborg

Mijn ervaring met het programma was zeer positief ik heb veel dingen gezien en geleerd. Wat wel en wat niet, leuke lekkere weetjes. Ik heb verder geen negatieve opmerkingen. Misschien voor een volgende keer een 2e groepsapp aanmaken waar je onderling informatie tips and tricks of gerechten kunt delen. Verder vond ik het goed zo. Ik vind het alleen erg jammer dat ik mij niet 100% kon inzetten i.v.m. veel overwerken, de rugblessure op mijn werk opgelopen, en nu weer overwerken wat geen positieve invloed op het lichaam heeft waardoor ik ook weinig heb kunnen sporten. Ik baal hier natuurlijk erg van. Ik ben hierover ook in gesprek met het werk om dit te veranderen zo gaat het namelijk niet langer. Hier kan hetprogramma ook niks aan doen, ligt volledig aan mijzelf. Ik wil in ieder geval iedereen bedanken die aan het 12 weken programma heeft geholpen/gewerkt.

"Vooral doorgaan!" Anoniem

Ik vond het bijzonder. Tevreden over het traject, de begeleiding en het uiteindelijke resultaat. Goed te doen.

"Na de eerste 4 weken al.." Anoniem

Ik vond het 4 weken zeer leerzaam. Het is nu voor mij duidelijk waar ik op moet letten met eten en welke resultaten je er mee kunt behalen. De 4 weken zijn net te kort om veel resultaat mee te halen maar heb genoeg info opgedaan waarmee ik nu zelfstandig vet kan verliezen of andere dingen kan behalen waarbij voeding belangrijk is.

"Ik was erg nieuwsgierig en benieuwd!"_ Anoniem

Ik had mij opgegeven om meer controle te krijgen om op een gezonde manier af te vallen. Ik heb meerdere handvaten gekregen en ben zelfs afgevallen, terwijl ik dacht dat dit niet meer zou gebeuren, omdat je toch veel mag eten en geen hongergevoel hebt. Wel blijft het moeilijk om het zo te houden i.v.m. 'blessures' terwijl je niet veel kunt bewegen.

Vraag een gratis proeftraining aan!

Aanvragen